Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Berita
Sebaran video seks, polis keluar kenyataan hari ini
Diterbitkan:  Apr 5, 2011 10:58 AM
Dikemaskini: 4:41 AM

Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mengeluarkan kenyataan hari ini berhubung penyebaran video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang yang kini tersebar di Internet.

Menurut jurucakap Pusat Media PDRM Bukit Aman, sebarang kenyataan dan sidang akhbar mengenai penyebaran video seks itu akan dimaklumkan kepada media.

Klip video hitam putih seminit itu disiarkan di beberapa laman web anti pembangkang dan YouTube sejak tengah hari  semalam,

NONE Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar ( kiri ) baru-baru ini mengumumkan bahawa rakaman video seks itu adalah tulen selepas disahkan oleh pakar tempatan yang memeriksa video berkenaan.

    

Pada 21 Mac lepas, video itu dipertontonkan kepada beberapa wartawan terpilih oleh satu kumpulan dikenali sebagai "Datuk T" di Carcosa Seri Negara.

Misteri Datuk T yang bermaksud "Trio" itu terjawab pada satu sidang akhbar di sebuah hotel pada 23 Mac lepas apabila bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim mengaku terlibat dalam penayangan video berkenaan.

    

- Bernama

ADS