Tiga polis direman, wanita asing dakwa dipaksa laku seks

Tiga anggota polis ditahan reman tujuh hari bagi membantu siasatan berhubung aduan seorang wanita warga asing yang mendakwa dipaksa melakukan hubungan seks ketika disiasat.
    
Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi ketika dihubungi mengesahkan penahanan itu dan berkata polis kini menjalankan siasatan terperinci terhadap kes itu.
    
"Kita tidak akan melindungi anggota polis berkenaan sekiranya terbukti mereka terbabit dalam kejadian tersebut," katanya kepada Bernama.

 Terdahulu, Setiausaha MCA Pulau Pinang Lau Chiek Tuan, yang juga Penyelaras BN Parlimen Bukit Mertajam, memberitahu satu sidang akhbar bersama wanita itu berkata dakwaan tersebut sangat serius dan berharap polis dapat menjalankan siasatan dengan teliti.
    
- Bernama
 



PERINGATAN: Malaysiakini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.