Perkhidmatan komuter ditamat lebih awal

Perkhidmatan tren akhir KTM Komuter ke semua destinasi akan ditamatkan 30 minit hingga sejam lebih awal berbanding jadual asal mulai Sabtu ini.
    
Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) dalam satu kenyataan hari ini berkata pembatalan tren terakhir itu bertujuan mempercepat dan menggiatkan penyiapan kerja baik pulih landasan yang dilaksanakan pada jam 12 tengah malam hingga 5 pagi setiap hari di beberapa lokasi di rangkaian komuter.
    
Jadual tren yang terlibat adalah dari Rawang ke Sungai Gadut mencakupi dua tren terakhir pada 10.15 malam dan 10.45 malam; Sungai Gadut ke Rawang (10.14 malam); Pelabuhan Klang ke Batu Caves (10.40 malam); dan Batu Caves ke Pelabuhan Klang (10.40 malam).
    
"Pengguna yang biasanya menggunakan tren-tren akhir KTM Komuter dinasihat merancang semula jadual perjalanan," kata kenyataan itu.
    
Bernama
 



PERINGATAN: Malaysiakini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.