Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini

Parti Gerakan, melalui 3,000 ahlinya di Permatang Pauh akan bekerja keras dalam pilihan raya kecil kerusi Parlimen Permatang Pauh pada 7 Mei ini.

Presiden Gerakan Datuk Mah Siew Keong berkata jentera pilihan raya parti akan menemui setiap pengundi di kawasan itu dan menjelaskan dengan lebih terperinci mengenai isu-isu yang dibangkitkan pembangkang.

"Saya yakin prestasi kami di Permatang Pauh akan lebih baik. Walaupun kami bertanding di kawasan kubu kuat pembangkang, ia tidak bermakna kami tiada harapan untuk menang. Tidak ada apa yang mustahil dalam politik.

"Jika dahulu kami berjaya merampas kembali Teluk Intan, tidak mustahil juga boleh menang di Permatang Pauh... yang penting sekarang ialah semangat dan keazaman tinggi sebagai satu pasukan," katanya kepada pemberita di Bukit Mertajam semalam.

Terdahulu, Mah yang juga menteri di Jabatan Perdana Menteri melawat kuil Wat Rajaphojong Thai Buddhist di sini dan meluangkan masa lebih 30 minit bertemu penduduk etnik Siam di Telok Wang, Kubang Semang, dekat Bukit Mertajam.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 25 April sebagai hari penamaan calon, pengundian awal pada 3 Mei dan hari pengundian 7 Mei.

 

- Bernama

Lihat Komen
ADS