Paling Popular
Terkini
mk-logo
Seni & Hiburan
Pelawak terkenal ditahan terbabit pergaduhan di hotel
Diterbitkan:  Jun 27, 2019 11:15 AM
Dikemaskini: 3:15 AM

Seorang pelawak terkenal bersama dua individu ditahan dipercayai terbabit dalam pergaduhan di sebuah hotel di Taman Maluri, Cheras pada Selasa lepas.

Dalam kejadian kira-kira 5.45 petang, anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah Cheras menerima panggilan berhubung pertengkaran membabitkan dua lelaki dan seorang wanita di lobi hotel.

Ketua Polis Daerah Cheras ACP Mohamed Mokhsein Mohamed Zon berkata anggota yang ke lokasi kejadian menahan pelawak dan rakannya masing-masing berumur 41 dan 35 tahun dan seorang wanita berusia 25 tahun.

"Pemeriksaan badan terhadap wanita itu pula membawa kepada penemuan satu peket dadah disyaki jenis methamphetamine seberat 0.55 gram," katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Beliau berkata ujian saringan urin mendapati pelawak itu positif ganja manakala dua lagi suspek positif dadah jenis AMP (amfetamina).

Katanya kesemua yang ditahan mempunyai rekod jenayah berkaitan dadah manakala kes itu disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Beliau berkata pelawak berkenaan dibebaskan semalam selepas direman selama sehari manakala dua lagi direman sehingga esok.

- Bernama

Lihat Komen
ADS