Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Berita
Klip video seks hampir lengkap didedahkan pula
Diterbitkan:  Jun 3, 2011 4:08 PM
Dikemaskini: 10:04 AM

Versi hampir lengkap klip video seks membabitkan seorang lelaki yang didakwa mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diedarkan di internet lagi.

Tiga video berkenaan dimuat-naik di sebuah blog bernama anwarcctv hari ini.

anwar four frame video 030611 Satu dari tiga video itu adalah sama seperti yang dipertontonkan kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara pada 21 Mac lalu.

Bagaimanapun klip video itu telah disunting menjadi 15 minit dan 3 saat daripada durasi 22 minit yang ditayangkan oleh kumpulan ‘Datuk T’.

Video klip kedua adalah selama 17 minit dan 59 saat manakala klip ketiga adalah selama 13 minit dan 36 saat.

Klip video ketiga ini mempunyai latar suara muzik bermula dengan lagu Hawaii 5-O, diikutu lagu dangdut Kelantanese, lagu It Wasn’t Me oleh artis reggae Shaggy, lagu kumpulan tempatan The Fabulous Cats -  Papa Jahat dan diakhiri dengan lagu Zee Avi -  Kantoi.

Tidak seperti beberapa klip yang didedahkan sebelum ini yang mempunyai sarikata bahasa Thai, ketiga-tiga video hari ini hanya mempunyai catatan masa dan tarikh.

NONE Kumpulan ‘Datuk T’ sebelum ini mendakwa mereka telah menyerahkan klip video yang asal kepada polis pada 24 Mac.

Polis juga telah mengesahkan bahawa klip video itu adalah tulen dan telah mengenalpasti lelaki dalam video berkenaan. Namun mereka belum membuat sebarang pendedahan.

Menariknya, klip video hampir lengkap ini didedahkan ketika muktamar PAS ke-57 yang sedang berlangsung.

[Baca berita penuh]

ADS