Ramli Yusuff saman Musa Hassan

Bekas pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (CCID), Datuk Ramli Yusuff memfailkan saman fitnah terhadap bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan Selasa lalu berkaitan kenyataan Musa dalam satu sidang akhbar Disember lalu yang didakwanya telah mencemarkan reputasinya.

musa hassan and ramli yusuff and police pdrmSaman itu difailkan di pejabat pendaftar Mahkamah Shah Alam Tinggi melalui firma Vin Partnerships.

Ramli, dalam pernyataan tuntutannya, mendakwa apa yang Musa katakan dalam sidang akhbar dengan MyWatch - sebuah pemantau anti-jenayah - mengandungi fitnah dan pembohongan seperti yang dilaporkan oleh portal berita Free Malaysia Today (FMT) dan juga dalam klip video di lamanweb tersebut.

Kenyataan Musa tentang Ramli (kanan) dilihat sebagai "white knight" dan dirinya sebagai "black knight" telah memberi gambaran buruk tentang Ramli.

[Baca berita penuh]

 



PERINGATAN: Malaysiakini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.