Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Berita
Hari ketujuh - diari Hulu Selangor
Diterbitkan:  Apr 23, 2010 10:17 AM
Dikemaskini: 12:13 PM

Apakah yang berlaku hari ini di Hulu Selangor? Petikan kata, acara yang dirancang dan insiden yang tidak dijangkakan di kawasan parlimen P94.

NONE 10.00am: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim akan berdialog dengan peneroka  Felda di Sungai Buaya, Rawang.

11.00am: Calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim menghadiri sidang media harian parti itu di Kuala Kubu Bharu sebelum menunaikan solat Jumaat di masjid Bandar Utama di Batang Kali (12pm).

Beliau dijadual melawat Taman Sungai Buaya (4pm), Pekan Rasa (8pm), Pangsapuri Teratai (9pm), Sg Tengi, Hulu Bernam (10pm), Hulu Rening, Batang Kali (11pm) dan Kg Melayu Rasa Tambahan (11.30pm).

NONE 11.30am: Calon BN Kamalanathan akan berkempen di Taman Golden Wood sebelum bergerak ke Kg Hasan/Changkat Asa (12pm),

Dia juga dijadualkan melawat Kg Orang Asli Pertak (1.30pm), Kg Orang Asli Garachi (2.30pm), Kg Baru Ulu Yam (4pm, bersama perdana menteri), MRSM Ampang Pecah (5pm, dengan timbalan perdana menteri), SJKC Khing Ming in Kuala Kubu Bharu (6pm, bersama timbalan perdana menteri), Kg Orang Asli Serendah (7pm), Pekan Ulu Yam (8pm), Kuil Hindu di Kerling (9pm).

1.00pm: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dijadual menunaikan solat Jumaat di Masjid Ar-Rahman, Kampung Sungai Buaya.

Beliau kemudiannya akan makan tengah hari dengan imam dan jawatankuasa masjid di Kampung Sungai Buaya (2pm) sebelum mengumumkan insentif kepada masjid dan surau di Ulu Yam (2.30pm). Najib juga dijadual bermesra dengan penduduk Kampung Ulu Yam Barat (4.30pm).

4.30pm: Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan bertemu dengan ahli Rela Hulu Selangor di MRSM, Kuala Kubu Bharu.

Belia NONE u akan makan malam dengan usahawan Cina dan NGO di SRJK (C) Khing Ming, Kuala Kubu Bharu (8pm)

8.30pm: Mursyidul Am PAS yang juga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat berkempen untuk calon PKR, Zaid Ibrahim.

Beliau akan berkempen di Assam Kumbang sebelum ke Rasa (9.30pm) dan Batang Kali (10.30pm).

9.00pm: Penampilan Khas TPM bersama Dr Halili Rahmat di Bilik Gerkan BN di Taman Anggerik 3, Bukit Sentosa.

Jamuan besar-besaran dan band Kumpulan Ramsa di Kg Orang Asli Pertak

[Baca berita penuh]

ADS