Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini

Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Abdul Rahman Dahlan mungkin lantang dalam media sosial tetapi takut bertemu dengan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng untuk membincangkan mengenai projek perumahan yang didanai kerajaan pusat di negeri itu.

Rahman berkata beliau telahpun berkomunikasi dengan Lim dalam beberapa kali mesyuarat dan melalui media berhubung kelulusan kerajaan negeri berkaitan projek kerajaan pusat, tetapi Lim masih belum meluluskan 10,000 permohonan rumah.

Permohonan tersebut, kata Rahman, telah diserahkan kepada agensi kerajaan persekuuan seperti JKP Sdn Bhd dan Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (Perda).

Ditanya sama beliau perlu bertemu dengan Lim di pejabatnya di Komleks Pentadbitan di Komtar atau mengundang beliau minum teh tarik, Rahman menjawab, "Beliau bengis, dia juga selalu marah. Saya takut."

Rahman yang juga MP Kota Belud berkata demikian ketika ditemui di Guar Perahu selepas memberikan ceramah di kubu kuat Umno di Permatang Pauh.

[Baca berita asal]

Lihat Komen
ADS