Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini

Dewan Pemuda PAS mengucapkan tahniah kepada seluruh pemain, pengurusan dan penyokong atas kejayaan skuad bola sepak harimau Malaysia pra-olimpik negara yang telah berjaya melayakkan diri ke peringkat seterusnya setelah menewaskan Lubnan 2–1 semalam sebagai hadiah besar bagi seluruh peminat sukan bolasepak tanahair.

Kami mengharapkan kecemerlangan ini akan terus dipertahankan bagi peringkat seterusnya dan dengan harapan besar skuad harimau ini akan mencipta satu sejarah Sukan Olimpik yang menjadi harapan besar buat rakyat Malaysia dalam bidang bola sepak.

Kami yakin sokongan peminat dan penyokong setia negara akan terus diberikan bagi meniupkan semangat pemain muda negara bagi terus berjaya meraih kemenangan kelak.

Kami doakan kejayaan seterusnya buat skuad ini dan terus mengharapkan sokongan semua pihak agar memberikan sokongan kepada semua pemain-pemain negara yang beraksi di tengah padang dengan kehadiran seramai mungkin memenuhi ruang stadium nanti.

Syabas buat semua, kami akan sentiasa memberikan sokongan moral kepada pemain dan pihak pengurusan termasuk Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) agar terus komited menempuh kajayaan buat sukan bola sepak negara.


Penulis merupakan naib ketua Dewan Pemuda PAS.

ADS