Paling Popular
Terkini
mk-logo
Berita
Penyokong Zuraida dijangka berhimpun di 10 lokasi seluruh negara
Diterbitkan:  Jan 28, 2020 10:20 PM
Dikemaskini: 2:20 PM

Para penyokong Zuraida Kamaruddin dijangka mengadakan perhimpunan solidariti di 10 lokasi di seluruh negara esok ketika naib presiden PKR itu hadir ke ibu pejabat parti bagi menjawab surat tunjuk sebab yang dikeluarkan oleh lembaga disiplin.

Pejabat Zuraida memberitahu media bahawa ahli parlimen Ampang itu akan hadir esok pada jam 12.30 tengah hari untuk menjawab surat tunjuk sebab berkenaan.

Zuraida setakat ini enggan mendedahkan alasan surat tunjuk sebab itu dikeluarkan kepadanya namun memberi gambaran bahawa ia mempunyai kaitan dengan ucapannya yang dibuat semasa perhimpunan Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali di Renaissance Hotel bulan lepas.

Pemberitahuan kepada media itu juga termasuk jemputan untuk liputan perhimpunan solidariti di Kelantan, Pahang, Terengganu, Pulau Pinang, Perlis, Kedah, Melaka, Perak, Johor dan Negeri Sembilan yang akan diadakan serentak pada jam 1 petang.

Pada 17 Jan, dua kumpulan penyokong PKR berhadapan di luar ibu pejabat parti di Petaling Jaya ketika pemimpin parti bertemu untuk mesyuarat bulanan pimpinan pusat PKR.

Lihat Komen
ADS