Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Berita
Wanita dicabul di tempat parkir kereta di Cyberjaya
Diterbitkan:  Dec 29, 2021 10:57 AM
Dikemaskini: 2:57 AM

Seorang wanita telah diserang secara seksual di hadapan anak perempuannya di tempat letak kereta di Cyberjaya kira-kira seminggu yang lalu - dan polis menghadapi kesukaran untuk mengenal pasti pelaku kerana tiada kamera pengawasan dipasang di sana.

Menurut Ketua Polis Daerah Sepang, Wan Kamarul Azran Wan Yusof, kejadian itu berlaku kira-kira jam 11 pagi pada 21 Dis di Tamarind Square.

Ketika kejadian, mangsa yang berusia 31 tahun dan anak perempuannya berusia dua tahun hendak memasuki kereta mereka selepas membeli-belah.

“Mangsa berada di kawasan parkir untuk mengambil kenderaan dan tiba-tiba seorang lelaki tidak dikenali telah datang dari arah belakang dan terus memeluk dan meraba pengadu.

"Pengadu terus menjerit dan meminta pertolongan dan tiada siapa berada di tempat kejadian kemudian lelaki tersebut telah melarikan diri," kata Wan Kamarul dalam satu kenyataan.

Katanya, mangsa tidak dapat melihat wajah penyerangnya kerana memakai topeng muka. Dia hanya ingat dia memakai seluar hitam panjang.

"Tiada CCTV di mana kejadian itu berlaku. Polis telah meminta pihak yang bertanggungjawab bagi CCTV di Tamarind Square untuk memeriksa semua rakaman mereka sejak mangsa tiba di taman itu dan melihat sama ada pelaku telah mengekorinya," kata Wan Kamarul.

Lihat Komen
ADS