Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini

Calon yang menawarkan diri bertanding jawatan ketua Wanita Umno, Maznah Mazlan menafikan beliau menjadi proksi bekas ketua pergerakan itu Tan Sri Rafidah Aziz, dalam saingan tiga penjuru bagi jawatan tersebut Oktober ini.

Maznah yang juga ADUN Muadzam Shah berkata beliau memutuskan untuk bertanding jawatan nombor satu dalam sayap parti itu pada saat-saat akhir Sabtu lalu, tanpa merujuk kepada sesiapa.

NONE Dalam sidang medianya hari ini, Maznah yang juga bekas timbalan menteri sumber manusia berharap semua pihak menghormati pandangan dan keputusan yang dibuatnya.

Maznah yang berasal daripada Pahang mendakwa beliau memaklumkan hasratnya itu kepada beberapa pemimpin tertentu termasuk Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob melalui kiriman SMS tetapi tidak kepada Rafidah.

Menurutnya lagi, sehingga hari ini, beliau tidak mempunyai masa untuk menghantar kiriman SMS kepada Rafidah tetapi percaya bekas menteri perdagangan antarabangsa dan industri itu mengetahuinya melalui media massa.

Mazlan bakal mencabar penyandang bagi jawatan tersebut Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dan anak bekas ketua Penerangan Umno, Raihan Sulaiman dalam pemilihan sayap parti itu 12 Oktober ini.

[Baca berita penuh]

ADS