Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Pengumuman
KK Times Square & Imago, Pemula Trend Sistem Parkir Tanpa Tunai
Diterbitkan:  May 17, 2023 3:00 PM
Dikemaskini: 7:00 AM

KK Times Square ialah sebuah kompleks komersial moden yang terletak di tengah-tengah Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia. Kompleks ini merupakan destinasi popular untuk penduduk tempatan dan pelancong, menawarkan pelbagai pilihan membeli-belah, makan dan hiburan.

Pejabat Signature di KK Times Square menawarkan lokasi yang praktikal, kebolehcapaian dan keselamatan. Semua suite perniagaan 5, 6, dan 8 tingkat, pejabat kedai dan kedai runcit berjumlah 444 unit dilengkapi dengan sejumlah 42 lif. 900 tapak tempat letak kereta dibina untuk memudahkan akses serta ditempatkan di persekitaran yang terang.

Pusat beli-belahnya, Imago Mall ialah pusat beli-belah bukan berstrata Pemilik Tunggal pertama dan merupakan pusat membeli-belah terbesar di Kota Kinabalu.

Pusat beli-belah ini merupakan sebahagian daripada projek pembangunan bercampur yang dikenali sebagai KK TIMES SQUARE yang terdiri daripada Pejabat Kedai, dikenali sebagai KK Times Square 1 manakala kedai luar, kediaman servis dan pusat beli-belah dikenali sebagai KK Times Square 2.

Pusat beli-belah 4 tingkat, Imago Mall, merangkumi rangkaian kedai runcit, hiburan dan makan, mempunyai keluasan bersih seluas 800,000 kps serta kemudahan tempat letak kereta yang luas dengan kira-kira 2,300 ruang. Imago Mall adalah destinasi beli-belah premium perkhidmatan sehenti untuk penduduk tempatan dan pelancong.

Pusat beli-belah dalaman yang besar ini, menempatkan pelbagai kedai runcit, daripada butik fesyen hingga kedai elektronik. Pengunjung boleh menemui segala-galanya daripada jenama terkenal hingga kraf tempatan, menjadikannya destinasi membeli-belah sehenti. Pusat beli-belah ini juga mempunyai kompleks pawagam dan arked, menyediakan hiburan untuk semua peringkat umur.

KK Times Square juga menempatkan beberapa restoran dan kafe, menyajikan pelbagai masakan dari seluruh dunia. Pengunjung boleh menikmati hidangan tradisional Malaysia, serta kegemaran antarabangsa seperti piza, burger dan sushi. Kompleks ini juga mempunyai medan selera, di mana pengunjung boleh merasai pelbagai juadah tempatan.

Untuk penambahbaikan, pada tahun 2023, KK Times Square dan Imago Mall memutuskan untuk menggunakan parkir pintar tanpa tunai bagi menggantikan sistem tiket untuk parkir dan mesin pembayaran tunai automatik, dan Sistem Parkir Pintar TimeTec telah dipilih untuk projek menaik taraf. Kiosk tempat letak kereta tanpa pengawasan telah dipasang di lorong masuk dan keluar untuk pengunjung menggunakan kad kredit atau kad debit untuk mengetik masuk dan keluar dari tapak letak kereta, dan bayaran tempat letak kereta akan ditolak daripada kad kredit atau debit mereka sebaik sahaja pengunjung meninggalkan tempat letak kereta.

Secara keseluruhan, KK Times Square ialah destinasi yang meriah dan menarik yang menawarkan sesuatu untuk semua orang. Lokasinya yang berpusat di Kota Kinabalu menjadikannya mudah diakses, dan pelbagai kemudahan serta pilihan hiburan menjadikannya destinasi yang mesti dikunjungi oleh sesiapa sahaja yang menerokai Sabah.

Hubungi Encik Kelvin Lim, Pengurus Jualan, di [email protected] (012-689 1180) atau Mohd Rashid, di [email protected] (017-298 2464) untuk janji temu dan demonstrasi sistem parkir pintar. Anda juga boleh menghubungi talian am 03-80709933 atau menulis kepada [email protected] untuk maklumat lanjut.

Borang Minat: https://www.timetecparking.com/interest_form

Mengenai TimeTec
Sistem Parkir Pintar TimeTec, dilengkapi dengan fungsi tanpa tiket, tanpa tunai dan tanpa sentuhan, ditingkatkan dengan aliran aktiviti seterusnya, sama ada membeli-belah di pusat membeli-belah, melawat perniagaan, pergi bekerja, pulang ke rumah dan sebagainya, diperluaskan hingga ke kemuncaknya, membantu pemilik bangunan mencapai pengalaman parkir yang lebih baik bagi kedua-dua parkir sewa bermusim dan tidak tetap.

Sistem Parkir Pintar TimeTec juga menawarkan pelbagai kaedah parkir dan pembayaran di sistem hadapan, seperti kad Touch n Go, Touch n Go RFID, pengenalan nombor plat, kod QR, eWallet, kad kredit dan debit, dan lain-lain, dilengkapi dengan kaunter automatik moden, TimeTec TPK di lorong masuk dan keluar, untuk memudahkan proses akses dan pembayaran.

Untuk bahagian belakang sistem, Sistem Parkir Pintar TimeTec berasaskan awan menyediakan kemas kini parkir secara langsung untuk pentadbir, sesuai untuk penempatan parkir tunggal hingga penempatan parkir besar di pelbagai lokasi. Ciri-ciri komprehensif seperti panduan parkir, peraturan parkir fleksibel, pemantauan terminal jauh, aplikasi parkir, parkir valet, modul penguatkuasaan, cari kereta saya, tempah tempat, kod promosi, pelbagai pengesahan peniaga dan peraturan, papan pemukaan analisis dan laporan terkumpul, yang akan mengurangkan kos secara berkesan dan meningkatkan produktiviti operasi parkir dalam pengurusan bangunan moden, dan membolehkan pemilik bangunan meningkatkan pendapatan lanjut dengan modul TimeTec i-Ad dan Near Field Commerce.

Dengan Ekosistem Bangunan Digital TimeTec sebagai tulang belakangnya, kami merevolusikan industri parkir dan membawa Sistem Parkir Pintar TimeTec ke tahap baru dalam era transformasi digital. Untuk maklumat lanjut, sila lawati laman web kami di: https://www.timetecparking.com/


Kandungan ini disediakan oleh TimeTec

ADS