NEWS

CNBC axes show after S'wak Report exposes Taib link

Published
Modified 4 Aug 2011, 8:35 am

Following the expose by whistleblower website Sarawak Report that Sarawak Chief Minister Abdul Taib Mahmud had paid RM15 million to an international public relations firm to clean up his image, international news broadcaster CNBC has axed its flagship business show World Business .

All Access Plan
starting from

~RM12

per month
Subscribe Now
You can cancel anytime.
Get unlimited access to our articles on web and apps
Add comments to our articles
Bookmark articles to read later
We accept
Student or Senior Citizen? Get a special rateGroup / Institutional / Corporate Plans
Already Subscribed?
Sign In