Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tidak akan bekerjasama dengan Lim Kit Siang atau mana-mana pemimpin pembangkang untuk melawan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Saya tidak bekerja dengan siapa untuk menurunkan Najib, sudah tentu tidak bersama pembangkang. Masalah saya ialah dengan Umno sendiri," katanya ketika ditemui pemberita di satu forum anti peperangan di ibu negara.

Dalam kenyataannya semalam, Lim berkata beliau sedia bekerjasama dengan Dr Mahathir untuk 'menyelamatkan Malaysia, sebagai bekas perdana menteri untuk melawan Najib "demi kebaikan."

Dr Mahathir sedang melancarkan serangan untuk menyingkirkan Najib, mempersoal keupayaan kepimpinan dan cara  beliau menguruskan isu nasional seperti isu hutang firma pelabiran negara 1MDB.

Sementara itu, Dr Mahathir berkata masalah beliau dengan anggota Umno yang menyuarakan sokongan kepada Najib yang juga presiden parti.

"saya takut orang ini memberi gambaran yang salah kepadanya bawa beliau poular," katanya.

"Percayalah kepada saya, bila saya cakap dengan orang, hampir tidak ada daripada mereka yang menyokong dia," katanya lagi.

[Baca berita asal]

Lihat Komen
ADS