Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
story images
story images
story images

PRU14 | Tan Sri Mokhzani Mahathir, anak lelaki pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad, buat pertama kali hadir berkempen untuk gabungan itu hari ini.

Beliau menggesa para pengundi ketika berucap di Felda Sungai Tiang di Kedah agar berani melakukan perubahan yang diperlukan untuk memastikan kehidupan peneroka berubah menjadi lebih baik.

Mohkzani yang juga seorang ahli perniagaan hadir di majlis ceramah Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) bercakap mengenai skandal yang melanda Felda.

"Kita kena mula dari suatu tempat dan tempat ini, bagi saya, Felda adalah suatu tempat yang baik.

"Kita kena minta perubahan yang mesti dilakukan di 9 haribulan Mei ini melalui memilih calon-calon yang baik, pemimpin yang baik, untuk menukarkan nasib kita dan orang-orang Felda supaya suatu hari ini, kita boleh selesaikan benda-benda ini.

"Bukan tak boleh. Boleh. Insyallah boleh. Jadi kita kena beranikan diri. Pada 9 haribulan kita kena pergi peti undi. Kita kena buat keputusan untuk memilih calon-calon Pakatan Harapan, dan mereka inilah yang akan diamanahkan untuk mengubah nasib kita," kata beliau.

Mokhzani juga berkata jika perubahan tidak dilakukan dalam pilihan raya umum ini keadaan skandal dalam negara akan bertambah buruk lagi.

"Kalau kita tidak buat yang baik pada 9 haribulan nanti, benda ini akan merosot, merosot, merosot.

"Suatu hari nanti, kita akan duduk sini – kamu senyum kat saya, saya senyum kat kamu, tapi semua dah hilang. Tak guna," kata beliau.

 

[Baca berita penuh]
 

Lihat Komen
ADS