Paling Popular
Terkini
mk-logo
Berita
Hadi akan serah surat jemputan pada Dr M untuk berforum

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang akan menyerahkan jemputan bertulis kepada pemimpin Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad untuk mengadakan forum bersama.

Ini selepas perdana menteri berkata beliau tidak akan berforum dengan Abdul Hadi hari ini tetapi mungkin pada 'waktu yang lain'.

"Inshallah boleh, bolehlah, tetapkan masa," katanya kepada wartawan semasa ceramah PAS yang diadakan di Kampung Batu Tembok, Linggi malam tadi.

Abdul Hadi berkata beliau sudah bersedia dan menyerahkan kepada Mahathir untuk memutuskan tajuk topik pada forum berkenaan.

"Apa pun biar Tun yang tentukan isu.

"Nantilah, tiba masa, tak boleh kita tentukan, kena hormat orang tua," tambah Hadi.

Mahathir akan tiba di Port Dickson dan berkempen untuk calon HARAPAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim di PD Waterfront malam ini.

Abdul Hadi berkata, beliau berminat untuk mengadakan forum dengan Mahathir ketika perdana menteri tiba di Port Dickson untuk berkempen dalam pilihan raya kecil itu.

“Kalau forum dengan perdana menteri lagi bagus,” katanya dalam sidang media di Teluk Kemang semalam.

Mahathir bagaimanapun berkata beliau turun ke Port Dickson hanya untuk berkempen untuk Anwar tetapi tidak menolak kemungkinan berforum dengan Abdul Hadi 'pada waktu yang lain'.

Lihat Komen
ADS