Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
story images
story images
mk-logo
Berita
Video seks terbaru di laman porno masih siasatan sama - DIGP

Pihak polis tidak akan membuka kertas siasatan baru terhadap video terbaru yang didakwa memaparkan Haziq Abdullah Abdul Aziz terlibat dalam perlakuan seksual dengan seorang lelaki yang mirip Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali.

Timbalan Ketua Polis Negara Mazlan Mansor berkata sebarang video terbaru berkaitan dakwaan skandal itu akan disiasat di bawah kertas penyiasatan (IP) yang sama.

"Tidak ada (siasatan terbaru video).

"Semua ini berlaku setiap hari, apa pun, semuanya dibawa ke satu IP (kertas penyiasatan)," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur tengah hari ini.

Beliau mengulas klip video terkini yang dimuat naik ke Youtbe semalam, manakala versi penuh lebih sembilan minit dimuat naik di laman web lucah Pornhub.

Sementara itu, kata Mazlan, selain Haziq tiada tangkapan lain dibuat berkaitan kes ini.

Jelasnya, pasukan forensik polis masih dalam proses menentukan kesahihan video berkenaan.

Selepas penyebaran pertama klip video itu dua minggu dahulu, Hazq yang juga ketua pemuda PKR (AMK) Santubong mengakui dirinya individu dalam video berkenaan.

Haziq yang juga mendakwa lelaki lain dalam video itu sebagai Azmin dan berkata kejadian berlaku di hotel di Sandakan pada bulan lalu.

Haziq ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada 14 Jun dan dibebaskan dengan ikat jamin polis pada hari berikutnya.

Azmin yang juga timbalan presiden PKR menafikan dakwaan tersebut dan menyifatkannya sebagai komplot jahat untuk memusnahkan kerjaya politiknya.

[Baca berita penuh]

Lihat Komen
ADS