Malaysiakini
ADVERTORIAL

Bersiap sedia untuk potongan harga dan tawaran istimewa besar-besaran dengan Klook 12.12!

Diterbitkan

Sudah menjelang bulan terakhir di hujung tahun, dan kami amat pasti anda akan melancong, ataupun sedang merangka pelan melancong anda untuk tahun hadapan. Apabila berbicara mengenai merangka pelan melancong, kemana destinasi yang akan dilawati, jumlah perbelanjaan yang akan dikeluarkan, dan cara untuk kesana, ianya akan menjadi sesuatu yang amat sukar! Tapi jika dengan Klook, semuanya jadi mudah! Anda akan diberikan cadangan pelan perjalanan, keistimewaan tidak perlu beratur panjang, jaminan harga terbaik dan tawaran terhebat dengan hanya #gunaKlook!

Tempah percutian lengkap anda; dari tempat tarikan utama & persembahan menarik, aktiviti & pengalaman, lawatan & bersiar-siar, makanan & minuman, perjalanan transit ke destinasi, dan juga perkhidmatan internet WiFi dan kad SIM di seluruh 350 destinasi! Dan yang paling menarik adalah, anda dapat menikmati potongan sehingga 22% pada 12.12 nanti!

Titipkan lagi perjalanan anda dengan pengalaman yang lebih manis dan bersiap sedia untuk penjimatan lebih pada Disember ini, kerana Klook kembali dengan tawaran yang lebih BESAR dan HEBAT, khas untuk anda!

Pada 12.12 ini, pelbagai promosi yang bakal anda nikmati seperti;

  • 12% diskaun di seluruh laman sesawang Klook (had maksima RM30)
  • 22% diskaun dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM2,500 dan diskaun maksima pada RM700
  • Beli 2 percuma 1 untuk aktiviti terpilih
  • Beli 2 percuma 1 tawaran pada makanan dan minuman

Untuk info lebih lanjut, sila layari Klook 12.12 di sini.

Jangan ketinggalan untuk jualan hebat terbesar Krismas Klook, mulakan dengan menambah tawaran perjalanan di dalam kart anda sekarang dan bersedia untuk mengakhiri hujung tahun anda dengan aktiviti menarik, dan perjalanan indah bersama keluarga dan rakan-rakan!


Beri pendapat anda!

Jadi pelanggan Malaysiakini untuk menjadi pengulas berita. Anda dapat mengakses kandungan semua bahasa dan menulis komen di semua platform Malaysiakini.

Bersatu sokong media bebas.