Paling Popular
Terkini
Lagi berita seperti ini
mk-logo
Seni & Hiburan
Rock Legend 'mengalah' demi PRU
Diterbitkan:  Apr 11, 2018 2:39 PM
Dikemaskini: 6:41 AM

Penganjur Konsert Rock Legend 2018, Grandstage Sdn Bhd terpaksa menangguhkan konsert kumpulan May dan Prime Domestic yang dijadual pada 5 Mei depan bagi memberi laluan kepada pilihan raya umum ke-14.

Grandstage memaklumkan konsert yang sepatutnya mengambil tempat di Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS), Serdang itu ditangguhkan hingga ke suatu tarikh yang akan diberitahu.

“Pihak penganjur mengambil langkah ini bagi menghormati para peminat yang ingin melaksanakan tanggungjawab mereka untuk mengundi pada pilihan raya umum ke-14 yang ditetapkan pada Rabu, 9 Mei 2018.

“Tarikh konsert yang hanya tiga hari sebelum tarikh mengundi dijangka sedikit sebanyak akan mengganggu perancangan para peminat yang mungkin antaranya perlu pulang ke kampung halaman untuk mengundi,” menurut kenyataan dikeluarkan.

Pihak penganjur berpendapat langkah menangguhkan konsert berkenaan adalah wajar dan mengambil kira kepentingan semua pihak.

Berita terkini berkenaan tarikh konsert dan tiket boleh diperoleh melalui saluran saluran berikut, Facebook zhardreamstage atau Facebook dan Instagram primedomestic.

Tarikh konsert itu kebetulan jatuh dalam tempoh berkempen dan bertembung dengan hari pengundian awal.

Pilihan raya akan dilangsungkan pada 9 Mei depan.

Lihat Komen
ADS