Paling Popular
Terkini
mk-logo
Seni & Hiburan
Bella nekad teruskan hidup tanpa Aliff
Diterbitkan:  May 14, 2019 5:24 PM
Dikemaskini: 9:24 AM

Susulan kontroversi berhubung gambar mirip suaminya bersama seorang wanita tular hari ini, isteri kepada penyanyi Aliff Aziz nekad mengambil keputusan untuk hidup bersendirian.

Melalui perkongsian di akaun Instagram miliknya, Bella berkata, walaupun berat dugaan yang akan ditempuhnya, keputusan itu terpaksa direlakan.

“Saya mengambil kira banyak aspek termasuk mental dan fizikal sebelum membuat keputusan untuk meneruskan kehidupan tanpa Aliff,” katanya.

Menurut pemilik nama penuh Dayang Ara Nabellah Awang Astillah itu, dia juga bertindak demikian demi memperbaiki kehidupannya bersama satu-satunya anak mereka, Ayden Adrean, yang berusia hampir dua tahun.

“Dalam masa sama saya mahu memperbaiki kehidupan bersama anak,” tulisnya.

Terdahulu, satu imej memaparkan seorang lelaki mirip suaminya dengan tidak berbaju bersama seorang wanita berpakaian seksi mula tersebar di media sosial.

Turut tular, sebuah rakaman klip video live Instagram - juga didakwa memaparkan lelaki menyerupai Aliff - bersama wanita tersebut.

Sebelum ini, krisis rumah tangga Aliff mengundang perhatian ramai pada 2017 selepas dia didapati keluar berhibur dengan pelakon Afifah Nasir di sebuah pusat karaoke.

Pada Februari lalu, nama penyanyi lagu Cinta Dusta itu kembali hangat selepas isterinya membuat pendedahan melalui media sosial berhubung sikapnya yang dikatakan curang.

Pada ketika itu, Aliff didakwa berlaku curang dengan seorang lagi aktres, Octavia Manrose.

Meskipun dilanda kemelut, Bella, 24, tetap berterima kasih kepada pihak yang tidak putus-putus memberikan sokongan dan kekuatan buatnya.

Pun begitu, Bella menyedari masih terdapat segelintir pihak menggelarnya sebagai seorang yang kurang bijak kerana cuba menyelamatkan bahtera perkahwinan yang kian runtuh.

Pada masa sama, Bella memohon agar semua pihak memberikannya ruang untuk mengharungi situasi tersebut dengan sebaiknya.

“Saya amat hargai jika orang ramai berhenti menghantar pesanan atau menghubungi untuk bertanyakan hal rumah tangga kami,” katanya.

Rata-rata pengikut Bella mendoakan agar Bella terus kuat mengharungi ujian lebih-lebih lagi di bulan Ramadan ini.

Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016.

Lihat Komen
ADS