Paling Popular
Terkini
mk-logo
Seni & Hiburan
Neelofa nafi nikah di Kelantan, kena minyak pengasih
Diterbitkan:  Dec 27, 2020 9:28 PM
Dikemaskini: 1:28 PM

Setelah dihimpit pelbagai spekulasi berkenaan hubungannya dengan pendakwah selebriti Haris Ismail, pengacara dan pelakon popular Neelofa akhirnya tampil menafikan dakwaan yang berlegar di media sosial.

Neelofa menyentuh khabar angin kononnya dia terkena buatan minyak pengasih, selain sudah bernikah di Kelantan serta memindahkan sejumlah besar wang kepada Haris.

Semua khabar angin itu dinafikannya dalam satu kenyataan malam ini.

“Cerita itu adalah tidak benar sama sekali dan sejujurnya, ia merupakan satu tuduhan yang amat berat.

“Alhamdulillah, seperti yang anda lihat sekarang saya berada dalam keadaan baik, dan kesihatan yang terbaik. Saya berharap agar semua pihak dapat mendoakan kesihatan saya,” katanya menepis spekulasi bahawa dia 'terkena' minyak pengasih.

Begitu juga khabar angin yang mengatakan dia sudah bernikah di Kelantan.

“Kononnya saya telah pun melangsungkan perkahwinan dan telah dinikahkan oleh bapa saya sendiri di Kelantan.

“Andaian ini juga adalah satu tuduhan yang sangat tidak benar dan tidak berasas,” katanya yang turut menyangkal dakwaan memindahkan sejumlah wang yang agak banyak kepada Haris.

Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor sohor di media sosial setelah adik-beradiknya memberi bayangan hubungan aktres itu dan peserta program bercorak keagamaan yang lebih dikenali sebagai Pencetus Ummah (PU) Riz tersebut dilanda badai.

Ekoran itu, beberapa tangkap layar paparan perbualan WhatsApp antara dua individu dimuat naik di media sosial, memarakkan lagi dakwaan tersebut di kalangan pengguna media sosial.

Berkenaan hubungan dengan Haris, Neelofa berkata keluarga kedua-dua belah pihak kini dalam proses perbincangan untuk mencari titik penyelesaian.

“Setiap hubungan itu ada cerita-cerita yang tersendiri dan tidak manis untuk saya mengeluarkan kenyataan membelakangi ahli keluarga saya.

“Bagi saya, adalah lebih baik jika perkara ini diuruskan oleh keluarga kedua-dua belah pihak,” katanya lagi.

Dia turut memohon maaf kepada keluarga kedua-dua belah pihak atas hal yang berlaku, dan mengucapkan terima kasih buat keluarganya sendiri atas sokongan dan teguran yang diberikan.

“Sekali lagi, saya mohon kerjasama semua pihak untuk sama-sama memahami dan dapat memberikan saya ruang yang sewajarnya. Harap perkara ini tidak lagi akan berpanjangan.

“Terakhir, saya perlukan doa-doa anda buat saya. Terima kasih juga untuk segala sokongan yang diberikan. Saya sangat hargai,” kata Neelofa lagi. 

Lihat Komen
ADS