Paling Popular
Terkini
mk-logo
Berita
Biro politik PKR digesa buat 'keputusan tepat' isu undi hilang

PEMILIHAN PKR | Anggota biro politik PKR yang bermesyuarat malam ini digesa membuat "keputusan yang tepat" bagi menggesa siasatan ke atas dakwaan kehilangan undi dalam pemilihan parti.

Gesaan itu dibuat oleh sekumpulan anggota parlimen PKR yang menyokong calon timbalan presiden PKR Rafizi Ramli.

Calon ketua Pemuda PKR Akmal Nasir berkata, meskipun mereka tidak berniat untuk melanjutkan lagi pemilihan, proses yang adil perlu dilakukan oleh pimpinan berdasarkan penemuan yang dikemukakan.

"Kami akan terima keputusan seadanya. Tapi pada pendapat kami, sebelum biro politik membuat keputusan malam ini, tolong berlaku adil.

"Niat kami agar perkara ini dikemukakan secara fakta dan agar mereka (biro politik) membuat keputusan," kata anggota parlimen Johor Bahru itu pada sidang media di lobi parlimen hari ini.

Turut hadir pada sidang media itu ialah Anggota Parlimen Kapar Abdullah Sani, Anggota Parlimen Tanjong Malim Chang Lih Kang, Anggota Parlimen Sungai Siput S Kesavan dan Anggota Parlimen Tangga Batu Dr Rusnah Aluai. Kesemua mereka bertanding bagi jawatan tertentu dalam pemilihan PKR yang sedang berlangsung.

 [Baca berita asal]

Lihat Komen
ADS